TITOV & CICIN GROB

 

 
MARSAL JUGOSLAVIJE KARAMATOVIC
SLOBODAN PIVLJANIN
 
TITOV & CICIN GROB
 
POZNATO JE CIME SAM SE BAVIJO..

TO ZNACI DA SAM LICNO POZNAVAO ONOG KAKO GA JEDNI VABE "prevarant mali Joža" ili kako ga nas Serbo&Ceh Jaroslav Hus naziva "brozova LESINA",ITD ITD, ITD,. svi misle na Zagorcanina Josipa Broza..

PRIJE NEGO NEKO RESI DA OTKOPAVA GROBOVE ONIH KOJI VISE NISU MEDJU NAMA , TREBA DOBRO RAZMISLITI..
 
Kad ste tako navalili na otkopavanje – 
Titov grob se nalazi u basti u  Uzickoj ulici  br.4 u Beogradu ili kako to drukcije zovu –BELOM DVORU.
Sad tu stanuje Skemba , koji je prije dvadeset godina rekao mom pobratimu PETRU MRDALJU :
"JA SAM ENGLESKI DRZAVLJANIN , BIZNISMEN (POSLOVNI NE-COVEK )KO JEBE SRBE I KOSOVO"..
A SAD  Ajde NEKA JAROSLAV i njegovi  KOPAJU odnosno skinu plocu , pa ce vidjeti sta je tamo..
Znam da Srbo&Ceha nece drob zaboljeti kad cuje istinu, jer oba JUGOSLOVENSKA KOMANDANTA NARODNE OSLOBODILACKE BORBE PROTIV FASIZMA I NACIZMA ZA VREME  DRUGOG SVETSKOG RATA: DRAGOLJUBA MIHAILOVICA i JOSIPA BROZA,  Jaroslav Hus (ili bilo ko da je on)i njegovi istomisljenici rado bi spalili ,ali vise od 90 posto SRBA to nece dozvoliti..
TITO nebi bijo TITO da i to nije predvidijo..
Tu je Lukavi Tito  1946 u dvoristu BELOG DVORA sahranijo BESMRTNOG CICU  i naredijo da se kasnije sam u isti grob iznad CICE naopako polozi..(TO ZNACI = CICINA GLAVA MORA ISPOD TITOVIH NUGU , ISTO KAO STO JE SULTAN MURAT NAREDIJO DA NJEGA ZAKOPAJU NA KOSOVU U ISTI GROB SA CAREM LAZAROM TAKO DA NOGE ISLAMSKOG SULTANA MORAJU BITI  IZNAD GLAVE HRISCANSKOGA CARA).
AJDE JUNACE JAROSLAVE HUS  KOPAJ, ALI CUVAJ SE DA TE TU NEKO ZIVA NEZATRPA..
DRAGA BRACO SRBI, SVU VASU ENERGIJU SAD KONCENTRISITE ZA NAJVECI SRPSKI MARATON A OSTAVIMO MRTVIM DA PREKOPAVAJU I OSKRVLJAVAJU BILO CIJE GROBNICE…
U OSTALOM OVDE U AMSTERDAMU U AMNESTI INTERNACIJONALU JEDAN CEH KOJI SE PREZIVA BROZ GODINAMA JE SABOTIRAO DA JA DOBIJEM POLITICKI AZIL..TADA ME JE NAZIVAO KOMUNJAROM A SAD SRPSKIM NACIJOINALISTOM…
NEMOJ DA DOPUSTITE DA VAS ZAVODE ONI KOJI NISTA NEZNAJU KO SU SRBI..A VEROVATNO SURUJU SA CIA…I HOCE DA IZAZOVU BRATOUBILACKI RAT…
MI CEMO POBEDITI I OVAJ MARATON –NAS I RUSA TRISTA MILIJONA – JER IMAMO OMLADINU KOJA JE POKAZALA DA SE NEBOJI NOVOSVETSKIH TIRANA, KOJI SU ODAVNO OKUPIRALI SLOBODNU EVROPU I AMERIKU I NATURILI SE NA GRBACE CELOG SLOBOLJUDLJIVOG SVETA  PA POD PLASTOM  SRAMNOG NATO-PAKTA HOCE I DALJE CEO SVET U ROPSTVU DA DRZE..
 
SRPSKA ARMIJA
U IME SRPSKE ARMIJE
DR. SLOBODAN PIVLJANIN
 
 

 

 

 

  

IRIS & SLOBODAN 1984

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

             LIBERTY OF THE PRESS-a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SVI VASI KOMENTARI BICE OBJAVLJENI – INTERNET SRPSKE NOVINE NE PRIPADAJU BILO KOJOJ POLITICKOJ STRANCI – MI SE U SVEMU RAZLIKUJEMO OD PODREPASA, KOJI SU U SLUZBI ILI  ISTOCNE ILI ZAPADNE PETE KOLONE… I KOJI MORAJU PRETHODNO TRAZITI ODOBRENJE MOGU LI OBJAVITI VASE KOMENTARE…

SRDACNO

GLAVNI UREDNIK INTERNET SRPSKIH NOVINA

DR. SLOBODAN PIVLJANIN

card1

POSALJITE VAS KOMENTAR

the.serbianarmy@hotmail.com

 

This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

2 Responses to TITOV & CICIN GROB

  1. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    Pomaže bog,
    Vidim objavio si onaj moj članak na internet srpskim novinama. Zahvaljujem ti na tome. Rekao sam ti da mi ispraviš ono jer sam ja apsolutni rekorder Crne Gore u maratonu i polumaratonu.
    Moramo da svi Srbi danas trčimo najteži maraton u pravom smjeru. Ima i onih koji trče u suprotnom smjeru kao one prodane duše poput Kandićke,Čede i ostalih protivnika Srpstva.
    Ja znam brate šta si ti radio. Tako je to u to vrijeme jer nas je ta kuga crvena zatrovala.Zatvarali su nam crkve,nijesu nam dali da se krštavamo. Učuli su nas da nam je Tito sve i majka i otac i da njega najviše volimo. Ko tako nije mislio završio bi u ćorku.Sjećaš se one priče kako je Jože ukrao sa tavana svinjsku glavu pa je posle ga uhvatio proliv. To je bilo u čitankama mi smo to učili.Morali smo znati kad ga je uhvatio proliv,pa ona priča sa psom na drvaru itd.Danas je to sve  smiješno. 
    Kako nas ne učiše o Svetom Savi,Njegošu, itd. No o Marksu,Lenjinu i naravno o prevarantu Josipu.
    Brate,pa našu svetu zemlju su naselili tim Šiptarima Tito i njegovi podanici.Davali su im zemlju i sve ostalo.Pa presjednik SFRJ ja bio Sinan Hasani bez našeg državljanstva.
    Ja Broza i našeg legendarnog Čiču ne mogu upoređivati mikako. Čiča je studirao na Sorboni a ovaj je bio bravar i prvi razred ponavljao. Srećom u mojoj porodici nije niko imao crvenu knjižicu.Ti znaš da je moj stric Drago čije ja ime nosim bio zamjenik komandanta Drugog Kosovskog bataljona i da su ga Tito i ostali gurnuli sa Srpskom omladinom na Sremski front i tamo izginuli.Njegovu ženu su Šiptari silovali i na Kosovu a moj pokojni brat od strica koji je bio sa njom se posle razbolio i mlad umro.
    Znaš da su mog drugog strica Slava ubili Partizani jer je bio u pravu otađžbinsku vojsku to jest u Četnike. Moj treći stric Dragutin je bio oficir Kraljeve vojske.Posle rata je bio često izložen progonu jer je održavao našu crkvu u selo Pragu.
    Mi ne znamo đe je grob našeg Čiče jer se i njega mrtvog boje ti komunisti.
    Ovi na vlasti su sve Komrovečki đaci. Ali se Srpska mladost budi, vraće se putem Svetog Save ide Savinim stopama,pije vodu sa Savinog izvora. Tako ćemo i nastaviti i okretati se tamo put istoka đe su se naše vladike i preci okretali put naše Slovenske braće. I to one braće do oktobarske revolicije. Crvena kuga je prvo napale našu Rusku braću pa onda i nas.
    Kauboje ćemo ostaviti Čanku,Čedi,Rospiji Kandić itd.
    S VJEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT!!!  

  2. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    POMOZ BOG DRAGI  BRATE DRAGO !Hvala na pismu..Objavijo sam ti i ovo pismo ispod tvog clanka kao reakcije……. tvoje misljenje je vrlo poucno za mnoge istaknute SRPSKE BORCE..Meni je poznato sve o mojoj hrabroj plemickoj ujcevini i uvek sam bijo na vas ponosan…Sto se tice Cede on je zbilja poseban pojam, verovatno da je drgoga svoje ucinila i unistila mu mozdana tkiva.. jer sam cuo da se drogirao..Za Canka i Kandicku nemam mnogo podataka , svi clanci u vezi njiuh su dobro dosli………………….Sto se tice Groba Besmrnog CICE ja sam objavijo gde se nalazi taj grob pa kom opanci kom obojci…Puno pozdrava Voli te tvoj bratSlobodan

Leave a Reply

