SRPSKI NACIJONALNI ODBOR ZA ZASTITU LJUTSKIH PRAVA DOKUMENTACIJA 501 – PLAGIJAT PETRA MILATOVICA OSTROSKOG

 
 SRPSKI NACIJONALNI ODBOR ZA ZASTITU LJUTSKIH PRAVA
DOKUMENTACIJA 501 –
PLAGIJAT PETRA MILATOVICA OSTROSKOG

 

 

 

DA LI JE

PETAR MILATOVIC OSTROSKI LAZOV ?

NIJE !

-PETRICI OSTROSKOVICI JE LAZ I IZMISLIJO-

-ONAJ KO LAZE TAJ I KRADE-

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

From:

srpska.armija@live.nl

To:

redakcija@istina.at

Subject:

ZASTO SU PRIVATNI I SLUZBENI BROJEVI TELEFONA PRESEDNIKA JUGOSLAVIJE; SLOBODANA MILOSEVICA TAJNO SLATI…

Date: Sun, 23 Sep 2007 15:36:39 +0200
 
PETRU MILATOVICU – OSTROSKOM

POMOZ BOG ‘ISTINO’
U SVAKOJ LAZI KRATKE SU SAPE..
 
OPROSTI DA SAM DUGO TRZIJO PISMO DRAGOLJUBA DJOKICA GDE TVRDI DA SI MU TI ‘ISTINO’ DAO PRIVATNE I SLUZBENE BROJEVE TELEFONA, MOG IMNJAKA MILOSEVICA…
SRPSKA AMIJA JE PUBLIKOVALA VISE OD TRIDESETHILJADA STRANICA – TO JE OGROMAN POSAO SVE BRZO PRONACI, ALI ETO PRONADJENO JE…
DOKUMNTACIJA SRPSKE ARMIJE NKAD NIJE BILA NITI CE BITI – CULA KAZALA. VEC JE ZIVA ISTINA…. PA BILO TO KOM MILO ILI NE…
U SRPSKOJ ARMIJI U BROJU 23 VIDOVDANA 1998GODINE NA STRANAMA 205 DO 207 OBJAVLJENO JE PIMO MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SBIJE ,VLADE U EGZILU, GOSPODINA MINISTRA DRAGOLJUBA DJOKICA, GDE NA STRANI 207 IZMEDJU OSTALIH DRAGOLJUB DJOKIC CITIRA  VAZNE ADRESA I TELEFONA PA I BROJEVE SLOBODANA MILOSEVICA ,180555 ILI 334281, DALJE SEKRETAR MILOSEVICEV; RADIVOJEVIC; 636775 ..

MINISTAR DJOKIC NAVODI; DOBIJO TELEFONSKE BROJEVE OD OSTROSKOG?!
(?!= MINISTAR DJOKIC SE  PITA OTKUD TO TEBI ‘ISTINO’ I STO TI TO HOCES NAMA DA PROSLEDIS ??????????????????)
 
 
GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK SRPSKOG GLASA U AMERICI MILOS VOJINOVIC POSEUJE MNOGO VISE TOP SIKRET PISAMA I MAGNETOFONSKI TRKA..
 
IZMEDJU OSTALIH GDE TI TRAZIS STO PEDESET HILJADA DOLARA DA POTPLATIS NEKE GENERALE U JNA GENERALSTABU DA IZVRSE DRZAVNI UDAR..
 
VJERUJ MI DA NIKAD DO TADA VISU GLUPOST NISAM CUO…
 
 
JA POSEDUJEM MNOGA PISMA SA LJUDIMA SA KOJIM SI SE TI DOPISIVAO SIROM SVETA…
 
‘ISTINO’ GLAVNI UREDNIK SRPSKOG GLASNIKA MILOS VOJINOVIC BIJO JE JEDAN OD MOJIH KONSPIRATIVNIH IMENA … 
 
AJDE ULOVLJENA ‘ISTINO’
SRETNO…
 
SLOBODAN PIVLJANIN
 
 P.S.
 
 
POJMA NEMAM ZASTO SI PREKINUO DOPISIVANJE, NI TI ME SAD BRIGA..
JAVNOST CE DONETI KOACAN ZAKLJUCAK O SVIMA NAMA
A SRPSKA ARMIJA I DALJE STOJI NA BRANIKU SRPSTVA…
 
SLOBODAN PIVLJANIN

 

SRPSKA ARMIJA

http://srpska-armija.spaces.live.com/

 

POD SLIKOM MINISTRA DRAGOLJUBA DJOKICA NALAZI SE CELOVITO PISMO:

SAMO PRITISNI MISEM  DOLE I DOCI CES DO PRAVE  ISTINE:

BLOG:

PETAR MILATOVIC – OSTROSKI

 

http://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1322.entry

 

 

 


Date: Sun, 23 Sep 2007 16:13:58 +0200

From:

petar_milatovic@yahoo.de

Subject:

RE: FW: ZASTO SU PRIVATNI I SLUZBENI BROJEVI TELEFNA PRESEDNIKA JUGOSLAVIJE SLOBODANA MILOSEVICA TAJNO S

To:

srpska.armija@live.nl

Slusaj budalo neopevana,

Ne podmeci mi lazi iza ledja kukavicki preko sektasa Djokica koji se specijalizovao za unosenje smutnji i sejanje razdora.

Prvi sam u svetu ustao protiv Milosevica, toliko knjiga sam napisao protiv neokomunistickog rezima, predvodio sam sve demonstracije protiv Milosevicevog rezima u Austriji i Nemackoj i komunistickom OTPADU  je stalo da mene kao cetnickog sina navodno kompromituje sa podmetanjem nekih telefonskih brojeva, a mene za to zabole krasni moj vrsnik koji mogu da mi popuse sve komunjare i ostale propale jajare!
Jasno?
I ubuduce se kloni prepiske sa mnom jer mi je ispod casti da razgovaram sa neopevanom primitivnom budalom kukavickom komunistickom!

 

 


From:

srpska.armija@live.nl

To:

petar_milatovic@yahoo.de

Subject:

FW: ZASTO SU PRIVATNI I SLUZBENI BROJEVI TELEFNA PRESEDNIKA JUGOSLAVIJE SLOBODANA MILOSEVICA TAJNO S
Date: Mon, 24 Sep 2007 13:44:49 +0200

Pomoz Bog Petre, Junace!
Samo tako,
Ja sam uvek cenijo junake..
Istina boli!?  Aaaaa?????????????????????
NETREBA DA SE SEKIRAS, SAD VIDIM KOJE SI GORE LIST…
Da si covek nebi tako nusko pao da psujes…
junacis se… pa psujes.. veruj mi ,da se sazaljavam nad tvojom sudbinom..
Polako junacino…
Nemoj mene da napadas za ono sto drugi o tebi pisu…
‘istino’ nisu to kukavicka jaja…
Evo ti saljem na PDF-u celo pismo tvog pobratima -DRAGOLJUBA DJOKICA, koje cu naravno opet objaviti…
Ti bi isto postupijo ovako kao sam ja postupijo.. objavijo dokumenat gde se tvrdi da je neko dousnik, slobodana milosevica..
To sto ti kazes da si mnogo stvari pisao protiv milosevica nedaje odgovor…: OTKUD TI PRIVATNI TELEFONI SLOBODANA MILOSEVICA I STO TI TO PREKO DJOKICA SALJES MENI????????????????????????????????
Psovka takodje nije odgovor..
JA TRAZIM TACAN I PRECIZAN ODGOVOR – I VJERUJ MI DACES , TI TO MENI…
ILI SI TI VELIKI AP(AGENT PROVOKATOR) ILI
JE TO DJOKIC… JEDAN OD VAS GOVORI ISTINU.
Ti si jos 1992 godine izvrsijo PLAGIJAT –UKRAVSI LITERARNO DELO ‘MILOSA O. VOJINOVICA’
objavljeno decembra 1988 g. u Srpskom Glasniku , strana 8 pod naslovom
SRPSKI NACIJONALNI ODBOR ZA ZASTITU LJUTSKI PRAVA
DOKUMENTACIJA 501
PITANJE SRBIMA U OTADZBINI I SRBIMA PRISILJENIM NA IZGNANSTVO
Srpski nacijonalni odbor za zastitu ljutskih prava postavlja pitanje :
SRBINE, DA LI ZNAS KO TI JE UBIJO KRALJA?
ONAJ KO TI JE UBIJO KRALJA – UBIJO GA JE ZATO DA BI UBIJO NACIJU- ZATO DA BI UBIJO TEBE:
 
Kao sto ti je poznato UDBA je izdala naredjenje i raspisala novcanu nagradu da se pronadje covek koji stoji iza konspirativnog imena MILOS O. VOJINOVIC …
Ti si sve cinijo da dodjes u kontakt sa Milosem..
Posle ubistva Dr.Milorada G. Markovica, smatrao si da ti mozes da se kitis perjem MILOSA O. VOJINOVCA pa si onda to delo pripisao sebi..

Slusaj ti mene, ‘velika opevana budalo"…..

U POLITICI 14 JUNA 1992 Godine gospodin Zarko Rakic pise:

KO JE PLATIJO UBICU KRALJA ALEKSANDRA…

Iz novinskog clanka vidi se da je neki PETAR MILATOVIC – OSTROSKI to objavijo …

Povodom  tvoga PLAGIJATA – 15 juna 1992 godine – napisao sam:

 OTVORENO PISMO  nekom PETRU MILATOVICU-OSTROSKO.

(objavljeno u SRPSKOJ ARMIJI br. 12 – strana 429… – 21 decenbra 1993… )

TAJ PETAR MILATOVIC OSTROSKI

DO DAN DANAS NIJE ODGOVORIJO NA TU LITERARNU KRADJU..

Kako onda da ti vjerujem da nijesi radijo za SLOBODANA MILOSEVICA koji je sve od sebe dao da pronadje MILOSA O. VUJINOVICA…
 
Vidis, ti bi hteo da prekines sve kontakte samnom..

(kao da nas dva ista zajednicki imamo)  

ali to nije moguce, jer lopov mora prvo stvar da vrati; ovoj; kako je ti sad nazivas ;

‘neopevanoj budali’

pa da ga onda narod opeva;  ili kao budalu

(sto sam ja sigurno JEDNA BUDALA, jer sam ceo zivot posvetij Srpstvu a eto vidis kako mi se  uzvraca)

ili kao;

 SRPSKOG PATRIJOTU…

To srecom nece biti u tvojim rukama…
Da  citiram besmrtnog
LAZAREVICA:
‘SVE CE TO NAROD POZLATITI’….

 Kavaja nije znao  da ti posedujes tajne privatne i sluzbene brojeve ;

SLOBODANA MILSEVICA…

Ja sam, NIKOLINOG brata DANILA, nazvao i rekao mu da si mi preko DJOKICA poslao MILSEVICEVE TELEFONE…i da nerazumem sta hocete, pitao sam da li NIKOLA KAVAJA stoji iza toga…
Jer NIKOLA KAVAJA TE JE PREPORUCIJO SLOBODANU PIVLJANINU ( ni NIKOLA  nije znao da je MILOS O. VUJINOVIC jedno od mojih konspirativnih imena u Sjedinjenim Drzavama Amerike… ), ti mislis da Nikala sve zna…
 

Ja sam hteo da resim ove stvari bratski… da ti dam sansu da objasnis… 

Ti si u  prvom redu pisao (sto je objavljeno na internetu) da je to cula kazala…
Onda smo se opet dopisivali, gde si najednom prestao da se javljas..

Zavukao si glavu u pesak kao NOJ pa mislis da te niko nevidi…

Sad psujes…

Samo ti psuj , ali prvo objasni svetu, odakle tebi privatni telefoni Slobodana Miosevica i sta ti je bila namera da tako cinis…

Zasto si UDBASA Rumenica tajno prevozijo u Njemacku i poslao ga u Amsterdam kod mene…
I mnogo mnogo drugih neresenih stvari si duzan da objasnis kao na primer:
Zasto si izvrsijo PLAGIJAT I POKRAO DELA ‘NEOPEVANE BUDALE’???

AJDE PJEVAJ NAM TU PJESMU

OPEVANA BUDALO; PETRE MILATOVICU – OSTROSKI!!!
 
PUNO TOPLIH BRATSKIH POZDRAVA

DR. SLOBODAN PIVLJANIN – OSVETNIK
 

p.s.
U tom lepom gradu bijo sam jednom samo na brzinu. kod glavnog komesara policije; bijo mi je prijatelj, jer sam spasao sigurne smrti njegovog zeta CIA agenta, kog je UDBA kasnije mucki  lividirala..
Neverujem da bi takvi ljudi ikad ista hteli da imaju sa komunjarom, kako me ti sad krunises..
Interesantno je da su me tipovi tvog kova prije kod komunistickog rezima krunisali kao klasnog neprijatelja a sad eto nazivate me kad vam se istina skrese u brk komunjarom.
Prvi put kad opet skoknem u Bec, poseticu te,pa da se onda ko ljudi ispricamo, a dotle sam odluci kojom bojom ces da me blatis.
 

Slobodan Pivljanin
 
p.p. s.
 
Sto se tice da si ti cetnicki sin- to nije dokaz da nisi komunisticki zbir…
Sin cetnickog vojvode , viseg cetnika od tvog oca "MICO" koji je radijo za mene; bijo je general KOS-a u Ljubljani, bijo je zaduzen za celu Austriju u ono vreme kad si ti tamo stigao, nezavarvaj se da ja nemam mogucnosti sve da doznam..
Ovo navodim iz prostog razloga da tvoja odbrana mora biti malo bolja , nemoj da se vatas za slamku ko davljenik…
Mozda imas jednu cvrstu tacku:kad kazes da je Djokic sebe specijalizirao za unosenje smetnji i sejanje razdora…
Ako je tako – onda to znaci da je Djokic namerno pisao laz – to ce se lako moci dokazati… ali nemoj meni da pribacujes da ti ja bilo sta montiram…
I nemoj tu da mi se duvas, vec objasni sve zasto te javno optuzujem .. porekni to cinjenicama, a ne obadanjem i blejanjem…
  
Ti kazes da je Djokic kriminalac, a stanujes nekoliko dana kod njega…
Ti dovodis UDBA-sa Rumenog iz Beca u Minhen

– tog tvog Rumenca sam ja uskopijo u Parizu 1969 godine…-

Sto se tice tvoje poruke; da ti svi mogu tvog vrsnjaka … vidi se koliko si  se zbilja "produhovijo"…
Samo ja bih da sam na tvom mjestu bijo malo uctiviji, jer moze neko da ti mendjelima olaksa tu tvoju pohlepu…
Toliko za ovaj put…
 
Puno toplih pozdrava
DR. SLOBODAN PIVLJANIN – OSVENIK

 

ppp.s

NARAVNO DA CU TVOJ LOPOVLUK PREDATI SUDU, JER  PLAGIJAT JE JEDNO VRLO VELIKO KRIVICNO DELO 

VALJDA SE SECAS BASNE KAD JE CAVKA POKRALA PERJE SVIH SUMSKIH PTICA …

ETO PRIMORAN SAM DA TI SKINEM TO PERJE

PA NAM GACI  TVOJE PJESME

OPJEVANA BUDALO

OVOM PRILIKOM

DAJEM TI ZA POKLON

JEDNU PJESMU IZ NAJNOVIJEG MOG POZORISNOG KOMADA

KOJA JE NAMENJENA  ANALCIMA TVOGA KOVA:

Amsterdam, 13 september 2006

 

Iz pozori{nog komada:

VELIKA KURVA

 

ANALCI!

 

 

Ve}ina qudi na ovom svetu ro|ena je VAGIONALNO!

Na normalan na~in je ugledala ovozemaqsku svetlost i mrak.

Ve}ina nas, ro|ena je vaginalno.

Ali postoje zbiqa qudi koji veruju da ih je roda donela, ili da su drugim na~inom do{li na ovaj divni svet.

Da imaju plavu krv.

Da su besmrtni.

To su na{i sunarodwaci koji ne}e ni{ta zajedni~ko da imaju sa nama – smrtnim

vagionalcima.

Ni{ta zajdni~ko!

Do jedino:

Na{ trud.

Na{a mukom ste~ena dobra.

Na{e sve!

Wima besmrtnicima!

U redu.

[ta mi tu mo`emo!

Neka im.

Nas znoj.

Pa nisu li oni na{i besmrtnici!

Ali postoji zbqa i mnogo qudi na ovom svetu koji su ro|eni ne vaginalno ve} analno – putem onog drugog otvora koji se nalazi u neposrednoj blizini rupe iz koga je ve}ina nas iza{la.

Te ljude cesto zovemo GOVNA OD LJUDI.

Ova vrsta na{ih sunarodwaka umno`ila se u oba tabora.

Kod nas:

Smrtnih Vagionalaca.

I kod wih:

Besmrtnih ANUSANA.

Sad nije lako dokazati kod koga ih je vi{e.

Kod smrtnka ili besmrtnika.

Mo`da }e u budu}nosti  neko  govno od ~ovka -doktorirati i na tu temu – pa }emo i to saznati.

A  {ta  sad tu mou ta govna!?

Bog ih je takve stvorijo i na svet pomolijo.

Mo`da je potrebno da se osnuje jedna ustanova koja }e da se brine o za{titi takvih na{ih sunarodwaka.

Naprimer:

SAVEZ SVIH QUDSKIH GOVANA

Ili

ZA[TITA QUDSKOM  GOVNU.

Ili:

QUTSKA GOVNA BEZ GRANICA.

Sa po~asnom  do`ivotnom titulom jednom takvom GOVNU OD ^OVEKA iz redova plavokrvnih, u takozvanom demokratskom dru{tvu ili vrhunskom komwari u diktaturijalnom poretku.

Tu nema problema:

GOVANA SVUDA IMA!

Vi{e ANALACA nego VAGIONALACA!

 

Slobodan Pivqanin

 

Srdacno

Slobodan Pivljanin – Osvetnik
 


 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 156
 
 
151
 
 152
153
154
 155
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
This entry was posted in Nieuws en politiek. Bookmark the permalink.

7 Responses to SRPSKI NACIJONALNI ODBOR ZA ZASTITU LJUTSKIH PRAVA DOKUMENTACIJA 501 – PLAGIJAT PETRA MILATOVICA OSTROSKOG

  1. Slobodan Radojev says:

    OTVORENO PISMO MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU = NEKOM PETRU MILATOVICU – 
    http://srpska-armija.spaces.live.com/blog/cns!979603D395F3B99F!1628.entry

  2. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

     OTVORENO PISMO MINISTRA PROPAGANDE SLOBODNE DRZAVE SRBIJE VLADE U EGZILU =
    NEKOM PETRU MILATOVICU – OSTROSKOVICU
    http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!5598.entry
     

  3. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    Is Petar Milatovic a Liar from Ostrog?
    No, He Invented Lies – Who Lies Also Steals -I-

    http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!268.entry
     
    Is Petar Milatovic a Liar from Ostrog?
    No, He Invented Lies – Who Lies Also Steals -II-
    http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!267.entry
     
     
    WHO PAID FOR THE EXECUTION OF THE KING ALEKSANDAR KRADJORDJEVIC
    BY:DR.SLOBODAN VON PIVA
      http://cid-126ff386f6322548.spaces.live.com/blog/cns!126FF386F6322548!258.entry
     

  4. DR.SLOBODAN RADOJEV says:

    „ŠTO GOD TKAŠ, VEZUJ KONCE ZA NEBO" = Covek ili Magarac, nije pitanje vec odgovor=
    PROSLEDI(J)O DUSAN M. STOJANOVIC
    http://internetnovineserbske.spaces.live.com/blog/cns!E927C3A9FB9FF104!5652.entry

  5. Unknown says:

    Hi,Do you have used LCDs, used flat screens and secondhand LCDs? Please go here:www.sstar-hk.com(Southern Stars).We are constantly buying re-usable LCD panels and working for LCD recycling.The re-usable panels go through strictly designed process of categorizing, checking, testing, repairing and refurbishing before they are re-used to make remanufactured LCD displays and TV sets.Due to our recent breakthrough in testing and repairing technology of LCD, we can improve the value for your LCD panels.
    website:www.sstar-hk.com[eajjdfbhegjggd]

Leave a Reply

